torsdag 23 juli 2015

Lp samlingen

Nu är jag klar med årets indelning av skivorna så jag kan hitta lättare. Jul, instrumentalt,och barnskivor får stå kvar i garderoben .Hur delar du upp dina Lp skivor ?
Måste hela tiden hålla ordning annars kan jag tillbringa någon timme bara med att leta efter just "denna" skiva .
Det är när man står och sorterar som man spelar dom där bortglömda skivorna ,och att upptäcka nya favoriter i sin egen gammla samling är kul .

Och så blir man äldre , förr kunde jag direkt ta fram vilken skiva som helst, jag visste var den stod exakt, nu glömmer man till och med vad man står och letar efter ibland,,, skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den tysta frukten banan.

  D et var en gång då radion var ny och spännande, då gick man hem till grannen som hade en apparat och lyssnade. Det var inte lätt att ratt...