tisdag 15 oktober 2013

Buuuhuuu

Nu ligger man här som ett spök, jag vaknade i natt med huvudvärk och feber.
Det blev till att ligga kvar i sängen i dag. hemma från jobbet.
Orkar inte mycket . har egentligen känt mig sjuk i en veckas tid så det är väl en envis förkylning som inte vill ge sig.låg hela helgen och släpade mig till jobbet i går , gick bra när jag väl kom igång  men på eftermiddag kände jag mig bra sliten.sedan säckade jag ihop.

Symptom :
* Snabba övergående febertoppar.
* Hosta
* Huvudvärk (Starkt)
* Nys-snorig
* Orkeslös- matt.(starkt)

Åtgärd :
* Sänka kraven och alla måsten.
* Värktabletter
* Vätska
* Vila

Mål :
* Att få tillbaka orken och bekämpa denna förkylning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den tysta frukten banan.

  D et var en gång då radion var ny och spännande, då gick man hem till grannen som hade en apparat och lyssnade. Det var inte lätt att ratt...