måndag 11 februari 2013

Nu är det synd om Matts

Du frågar hur jag mår ?

Ont i huvudet, snor i massor , ögonen rinner som om jag gråter , urin som luktar illa,snurrig och yr, ofräsch, ljuskännslig, slemmhosta , sårig under näsan efter syndafloden av gult snor, ledsen och
 ut tråkad, fryser. otroligt törstig, torr i munnen,

C vitamin har ingen som helst inverkan på en vanlig förskylning läser jag, Varför blir jag så vansinnigt sugen då på just apelsiner när jag är dålig ?
Lyssna mer på din kropp än på tidningarnas forskar rubriker säger jag.
Jag tror att jag snöt ut min positivitet, ligger väl någonstans på golvet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den tysta frukten banan.

  D et var en gång då radion var ny och spännande, då gick man hem till grannen som hade en apparat och lyssnade. Det var inte lätt att ratt...